ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
06.04.2021р.-Практична робота до уроку
30.03.2021р.- Контрольна робота№4
Стор. 89, задача № 3 - проаналізувати, створити
На залік створіть проект стор. 90 № 4. Оформлення підібрати самостійно
Приклад:
Під час створення проекту використати змінні, цикл "повторювати поки не". Змінні необхідно обчислювати.
Наприклад, було 200 літрів води.
В перший день використали 50 літрів. Отже, залишилося 150 л.
В другий день використали на 10% більше, ніж в перший, тобто 55 л води. Залишилося 95 л.
В третій день використали 60,5 л. Залишилося 34,5 л, що недостатньо для четвертого дня.
Отже, води вистачить на три дні.
На залік створіть проект стор. 90 № 4. Оформлення підібрати самостійно
Приклад:
Під час створення проекту використати змінні, цикл "повторювати поки не". Змінні необхідно обчислювати.
Наприклад, було 200 літрів води.
В перший день використали 50 літрів. Отже, залишилося 150 л.
В другий день використали на 10% більше, ніж в перший, тобто 55 л води. Залишилося 95 л.
В третій день використали 60,5 л. Залишилося 34,5 л, що недостатньо для четвертого дня.
Отже, води вистачить на три дні.
Тема: "Алгоритми та програми"
Алгоритми з розгалуженням
Стор. 81, задача № 3 - Доведіть, що програма функціонує правильно.
18 лютого
Алгоритми з розгалуженням
Опрацювати с.75-80.
Створити проект за умовою:
Опрацюйте теоретичний матеріал та створіть Scratc-проект, обравши одну із задач. Проект візуально повинен відтворювати умову задачі
Завдання
Завдання
Поняття змінної та її значення
Виконати завдання з попередньої домашньої роботи (хто не виконав вчасно!)
Поняття змінної та її значення
Придумати задачу:
1. з використанням змінних (в зошиті записати умову);
2. реалізувати її в середовищі Scratch
Етапи побудови інформаційної моделі
п. 2.1 - 2.2 - опрацювати
Виконати завдання:
Зобразіть з використанням текстового процесора структурну модель одиниць вимірювання інформації. (Вигляд оберіть самостійно, це може бути опис, таблиця або об'єкт SmatrArt). Збережіть документ у вашому Google-акаунті та надайте доступ вчителю для перегляду.
Виконати завдання:
Зобразіть з використанням текстового процесора структурну модель одиниць вимірювання інформації. (Вигляд оберіть самостійно, це може бути опис, таблиця або об'єкт SmatrArt). Збережіть документ у вашому Google-акаунті та надайте доступ вчителю для перегляду.
Немає коментарів:
Дописати коментар