7 клас

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ


Стор. 89, задача № 3 - проаналізувати, створити 
На залік створіть проект стор. 90 № 4. Оформлення підібрати самостійно
Приклад:

Під час створення проекту використати змінні, цикл "повторювати поки не". Змінні необхідно обчислювати.
Наприклад, було 200 літрів води. 
В перший день використали 50 літрів. Отже, залишилося 150 л.
 В другий день використали на 10% більше, ніж в перший, тобто 55 л води. Залишилося 95 л. 
В третій день використали 60,5 л. Залишилося 34,5 л, що недостатньо для четвертого дня. 
Отже, води вистачить на три  дні.

Тема: "Алгоритми та програми"
Алгоритми з розгалуженням
Стор. 81, задача № 3 - Доведіть, що програма функціонує правильно.
18 лютого

Алгоритми з розгалуженням
Опрацювати с.75-80. 
Створити проект за умовою:

Завдання на карантин
Опрацюйте теоретичний матеріал та створіть Scratc-проект, обравши одну із задач. Проект візуально повинен відтворювати умову задачі
Завдання

Поняття змінної та її значення
Виконати завдання з попередньої домашньої роботи (хто не виконав вчасно!)

Поняття змінної та її значення
Опрацювати теоретичний матеріал 
Повторити середовище програми Scratch



Виконати завдання:
Придумати задачу:
1.  з використанням змінних (в зошиті записати умову);
2. реалізувати її в середовищі Scratch

Етапи побудови інформаційної моделі
п. 2.1 - 2.2 - опрацювати
Виконати завдання:
Зобразіть з використанням текстового процесора структурну модель одиниць вимірювання інформації. (Вигляд оберіть самостійно, це може бути опис, таблиця або об'єкт SmatrArt).  Збережіть документ у вашому Google-акаунті та надайте доступ вчителю для перегляду.

Немає коментарів:

Дописати коментар

кредо