5 клас

Навчання з використанням дистанційних технологій




ДистОсвіта - дистанційне навчання інформатики


Урок 11. Меню, їх призначення Види меню - 5 КЛАС


Урок 14. Клавіатура. П. р. №2 - 5 КЛАС 




Повторити  середовище СкретчВиконати проект за зразком - стор. 11, практичне завдання № 7
  
відео-урок


Тема "Робота з текстом"

Додавання таблиць
§ 17 - опрацювати, 

стор. 96 завдання № 8 або № 9 - таблиці створити на комп'ютері, файл на принести на флешці або сфотографувати 


Завдання на карантин
Додавання зображень
§ 16 - опрацювати, повторити § 14-16,
стор. 90 Творче завдання № 5

Однорівневі списки

§ 15 (стор.85) - читати,
Знайти в підручниках 5 класу 2 приклади нумерованих і маркірованих списків – записати в зошит.

Форматування тексту

§ 15 - читати,
вправа на урок
робота на уроці

§ 14 - читати, 13 - повторити 


                                       Завдання




§ 13 - читати 

Тема "Мережеві технології та Інтернет"

§ 10-11 - повторити,
Складіть пам’ятку або напишіть оповідання (казку) на тему «Правила безпечної поведінки з незнайомими людьми»


§ 11 - читати,
на урок
§ 9 - читати, 


Виконати творче завдання


Тема "Інформаційні процеси та системи"

§ 8 - читати, § 1-7  - повторити

Робота з папками та файлами
§ 1-7  - повторити 

Операційна система
§ 7  - читати, 

Складові комп'ютера
§ 6  - читати, 
Творче завдання (по бажанню)
Придумати казку про пристрої комп'ютера. Не шукати в Інтернеті!!!

Дані, пристрої для роботи з даними

§ 5  - читати, 
стор. 31 Тренувальна вправа 5 - проаналізувати (усно)
На урок https://learningapps.org/view2506864

Способи подання повідомлень. Інформаційні процеси
§ 3, 4  - читати, 
стор. 26 Завдання 7
Приклад: Написання контрольної роботи
Пошук        Опрацювання         Передавання            Зберігання
немає           думаємо над               здаємо зошит           записуємо в зошит 
                     питаннями                  вчителю                      відповіді


Інформація та повідомлення. Правила БЖД
§ 1, 2  - читати, 
стор. 16 Розгадайте ребус

                        завдання

Немає коментарів:

Дописати коментар

кредо