10 клас

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

06.04.2021- презентація до уроку

пп. 4.1- опрацювати
стор. 114 № 4 - створити аудіофайл (з кожної пісні по 1 хвилині)


пп. 4.3- опрацювати
стор. 130 Завдання № 1 або № 3 - створити сайт з використанням сервісу Google Сайти


Домашнє завдання
пп. 4.1- опрацювати
стор. 114 № 4 - створити аудіофайл (з кожної пісні по 1 хвилині)


Домашнє завдання
пп. 3.4 - опрацювати
стор. 100 - Дайте відповіді на запитання (підготувати усно)

Домашнє завдання
пп. 3.1 - 3.3 - повторити
Створити базу даних за наведеним завданням:















Завдання на карантин

пп. 3.3 - опрацювати (особливу увагу звернути на типи даних та створення таблиць)
Виконати завдання "Працюємо з комп'ютером" в кінці параграфа (стор. 92-94). Файл здати
   на наступному уроці!

Домашнє завдання
пп. 3.1, 3.2 (ст. 82-83) - опрацювати
стор. 86 Завдання № 1 (в зошиті) - обрати одне з  завдань

Моделі і моделювання

Домашнє завдання
пп. 2.6 - опрацювати
стор. 74 Завдання 2 або 4 (різны рівні) 
Програма GRAN1 - скачати
Для роботи програму треба розпакувати з архіву!

Домашнє завдання
пп. 2.3, 2.5 - повторити
підготуватись до тестів

Домашнє завдання
пп. 2.5 - опрацювати 
стор. 68, завдання № 1 - файл надіслати вчителю

Домашнє завдання
пп. 2.3 - опрацювати 
стор. 56, завдання № 6 (за алгоритмом Задачі 3, стор. 54) - створити інфографіку

Домашнє завдання
пп. 2.3 - опрацювати матеріал про діаграми

Домашнє завдання
пп. 2.1, 2.2 - опрацювати
Створити модель: (файл надіслати вчителю)



Інформаційні технології у суспільстві

Домашнє завдання
Повторити пп. 1.1-1.6 (будуть тести)
Повторити роботу з формулами в Excel


Домашнє завдання

пп. 1.5, 1.6 - опрацювати, повторити пп. 1.1-1.4
стор. 28 Завдання № 4 - створити буклет (буклет бажано роздрукувати)

Домашнє завдання
пп. 1.4 - опрацювати, 


Домашнє завдання
пп. 1.3 - опрацювати, 
стор. 18 Завдання № 6 (надіслати вчителю)

Домашнє завдання
пп. 1.2 - опрацювати, 
стор. 14 Завдання № 4 (в зошиті)

Домашнє завдання
пп. 1.1 - опрацювати, 
стор. 9 Завдання № 4 
Розв'язати кросворд:


По горизонталі:
2. Сукупність взаємопов’язаних між собою об’єктів, які утворюють єдине ціле.
4. Один з найважливіших інформаційних процесів.
8. Інформація, подана у формалізованому вигляді, прийнятному для обробки автоматичними засобами за можливої участі людини.
1 0 . Наука, що вивчає все про інформацію і комп’ютер як пристрій для роботи з інформацією.
11. Інформація, яку ми бачимо, називається…
По вертикалі:
1. Дані, інформація, передані, викладені ким-небудь.
3. Який інформаційний процес відбувається під час запису конспекту уроку?
5. Сукупність умов, у яких перебуває та діє об’єкт.
6. Інформація про місцезнаходження.
7. Певна сукупність дій, спрямованих на досягнення поставленої мети.
9. Назва повідомлень, які не потрібні для прийняття рішень.

Немає коментарів:

Дописати коментар

кредо